• email@website.com
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
طرزتهیه ژله بستنی خوشمزه
237 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

طرزتهیه ژله بستنی

طرزتهیه ژله بستنی خوشمزه

خب بریم سراغ بقیقه آموزش ژله وقتی درون آب ریختید خوب هم بزنید تا شفاف شفاف شود. بعد همان اندازه که آب جوش در ظرف ریختید یعنی یک لیوان بزرگ بعد همان مقدار آب سرد به مایع ژله اضافه کنید و بازهم هم بزنید. من طعم بلوبری را استفاده کردم  اما شما می توانید از طعم های دیگر استفاده کنید.

بعد باید مایع ژله را در دو قالب با فرم دلخواه بریزید و داخل یخچال میزاریم تا ژله مقداری ببنده به صورتی که وقتی قالب ژله رو تکون میدیم مایع حرکت نکنه. این مرحله اول است و زمانی که ژله را باید در یخچال قرار دهید 30 دقیقه تا 45 دقیقه است. برای چی این کار میکنیم برای اینکه وقتی میخوایم چند لایه درست کنیم بستنی روی ژله نیاید.

خب بریم سراغ بستنی شما می توانید با بستنی ژلاتین هم استفاده کنید چون خواستیم ساده ترین روش را توضیح بدیم کار را زیاد نمی کنیم. تاثیر آن چنانی هم ژلاتین نداره. خب بستنی را در دمای محیط قرار می دهیم تا مقداری آب شود. از اینجا به بعدش دیگه دست بوس خلاقیت خودتونه شما می توانید خیلی معمولی بستنی آب شده را روی ژله بریزید و بگذارید یک ساعت تا دو ساعت در یخچال آماده شود.

اما برای اینکه شکل بهتری بگیر یک توصیه میکنم که شما ژله را بصورت لایه به لایه در بیاورید. که سه لایه خوبه مثلان بعد می توانید یک لایه ژله و یک بستنی آب شده اضافه کنید همین بقیقه لایه ها هم به همین شکل عمل کنید. این را بگوییم که اگر به این شکل کار کنید در طعم ژله بستنی شما هم تاثیر داره.

 امیدوار هستم که این آموزش طرزتهیه ژله بستی مورد توجه شما قرار گرفته باشه. تهیه ژله بستنی به صورتی است که باید چند بار حتمان خودتان درست کنید خراب کنید و بعد در آن استاد می شوید و اگر اولین بار خراب کردید اشکال ندارد چوت تجربه ای است که همه باید کسب کنند.

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

سبد خرید