• email@website.com
  • امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403
5 بازی برتر اندروید در بین ایرانیان در سال 96
374 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

 

1- بازی دوقلو های تکنيکی

در شماره یک این فهرست برای شما بازی دوقلوهای تکنیکی قرار دادیم بازی فوتبالی جذابی که در زمان کوتاهی مخاطبان زیادی پیدا کرده است. این بازی که از اسمش مشخص است چجور بازی هست این بازی بخاطر حجم نسبت اند زیادش در بعضی از گوشی های مدل پایین هنگ میکنه. اما دوستانی که گوشی های از نظر سخت افزاری خوبی دارند حتمان این بازی جذاب را امتحان کنند. این با همه بازی فوتبالی که کردید متفاوت است.

 

2- بازی طوفان مرگ

بازی طوفان مرگ یک بازی اکشن برای اندروید است با گرافیک فوق العاده است این بازی هنوز نتوانست به جایگاه اصلی خودش دست یابد اما بزودی خواهید دید که یکی از بازی های محبوب سال 96 می شود. این بازی هم مثل بازی اول به اینترنت نیاز دارد. صحنه های جنگ این بازی بسیار محیج اگر اهل بازی های اکشن هستید حتمان طوفان مرگ را امتحان کنید.

 

3- بازی  Tiny Gladiators

یکی دیگر از بازی برتر اندروید در سال 96 این بازی تلفیقی از بازی نقش آفرینی و مبارزه‌ای است. و شخصیت های بسیار در این بازی وجود دارد این بازی بخاطر جنگ با دشمنان و دفاع کردن های بسیار جذاب کاربران ایرانی زیاد را به خود جذب کرده است. این بازی ۶۳٫۱ مگابایت حجم دارد و نسبت به گرافیک های زیبای بازی حجم مناسبی برای کاربران است.

 

4- بازی Temple Run 2

بازی که شاید بیشتر شما آن را تجربه کرده باشید اما این بازی هنوز که هنوز است یکی از محبوب ترین بازی ها بین ایرانیان است. این بازی که بسیار سرگرم کننده است همه بین بزرگسالان بسیار طرفدار دارد هم بین کودکان و یکی از دلایل اصلی محبوبیت این بازی شبیه بودن بازی به پسی من است که بیشتر نسل های گذشته از آن خاطرات زیادی دارند.

 

5- بازی Robot Fighting Game

یک بازی اکشن دیگه هم در این لیست داریم این بازی با گرافیک سه بعدی خودش خیلی زود جای خود میان بازی های اکشن باز کرد. این بازی بین جوانان بسیار محبوب است. و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. شاید نبرد ربات های آهنی به یکی از بازی های مورد علاقه تان تبدیل شود.

 

امیدوار هستیم که این 5 بازی اندروید مورد پسند شما واقع شده باشد. اگر بازی خوبی میشناسید و میخواهید معرفی کنید از طریق دیدگاه این مطلب با ما به اشتراک بگذارید بعد از انجام بررسی های لازم اسم بازی در سایت قرار گرفته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

سبد خرید